Och nu är det min tur !

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - Ja.
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - Nej det gör jag inte!
hur många har du varit kär i? -  Inten totalt 0!!
är du kär just nu? -  nej ( bara jag och fanny vet & det stannar hemligt ! )

- Tio frågor om dig själv
namn? -  Elvira Maria Lindblad ^^.
när fyller du år? - 12 April.
några piercingar? - Noipe...
vad har du på dig just nu? - mjukisar
vilken årstid är bäst? -  Alla är bra och dåliga.
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Att sova i ett svart rum, och helst hela dagen så blir jag glad.
vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag inte har dålig hy.
vad är du bra på? - Den är svår... Hahah juste på att vara bäst ofc!
vem älskar du mest på denna jorden - Mina vänner, dem betyder ju allt.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? -nej, sover hellre brevid någon.

- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Fanny.
vem är den roligaste av dina vänner? - Uh, alla är roliga på sitt sätt men jag tror Frida klår alla.
vem är snyggast av dina vänner? vi alla är lika snygga.
vem är mest partyprisse? Fanny.
vem är den du helst har filmkväll med? - Fanny ( dem andra är ju rädda för en härlig skräckis)
vem av dina vänner är mest "evil"? - Jag ( om man får vara en vän till sig själv )

- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - Mamma.
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja.
vem är farligast i din familj? - Roger.
vem är coolast? - Min mamma AHAHA.
har ni något husdjur? - 2 hundar, 4 katter, 1 häst.
vem har du mest gemensamt med? - Mamma...
vem står för underhållningen? - Mamma...
vem sover du oftast med? - whaaaat?, ingen.
roligaste kvällen med familjen? - ähh ingen är så rolig.

10 frågor om idag
vad har du gjort? - Varit och hälsat på min fader.
vad ska du göra nu? - Fortsätta med det här antar jag.
har du gjort något dåligt idag? - ( klirar mig i pannan och svarar NEJ )
vad har du ätit idag? - 2 korvar med bröd ^^.
har du duschat idag? - No!
är du trött nu? - Neee.
vad händer i morgon ? - Shopping!
går du i skolan? - LOV I 1 dag och 30 min ekakt!! ( från när jag skrev det hära)
har du varit i skolan idag? -  Neeeeeeeeeeeeeeeeej!

- ANNAT

Hur mår du just nu? - Kanon.
Har du piercat dig? - NEJ
Är du hungrig nu? - NEJ
Vad är klockan nu just nu? -  23.31
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Blogg, msn, och spotify.

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? -  Mamma.
Vem ringde du senast?  - Mamma.
Vem sms:a till dig senast? - Nippeh.
Vem sms:a du till senast? - Nippeh.

- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - 2 timmar sen :)
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - 6 timmar och 30 min sen typ.
- ÖVRIGT
Gillar du punk? - Nej.
Har du sminkat dig idag? - Nej.
 
MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - Ja, Det gör jag.
Vilket är ditt favoritband/artist? - Inget band,men mina favvo låtar är : Never think,Infinity & Break your heart.
Vad gillar du för musik? - Gott & Blandat ^^

- KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? - JA
Har du fler än 3 jeans? - JAA.
Har du fler än 5 tröjor? -  HAHAHAH OJA.

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - Ja.
Använder du wax? - ( ett puder man har i hårbotten som räknas som wax faktiskt,JA)
Använder du ögonskugga? - Ibland (:
Använder du kajal? - Ibland (:
Använder du hårspray? - yes i do.
Använder du volymspray? - yes i do.
Andänder du mousse? - Ja.
Använder du deodorant? - ohja.
Använder du skinspray? - what?
Använder du parfym? - YEAH.
Använder du läppglans/läppstift? - Ja.
Använder du brunkräm? - Neee.
Använder du rouge? - Nej.
Uppsatt hår eller hängande? - " hängande"
Plattar/lockar du håret varje dag? - Ja.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Nej.

Hoppas ni fick mycket spännande svar ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0